8 лютого 2022 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.
День безпечного Інтернету (SID/ДБІ) запровадили мережі Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпечного та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми й молоддю. Центр кращого Інтернету представляє Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні.
Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій. Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращої і більш безпечної онлайн-спільноти. Вона служить закликом для молодих людей, батьків, вихователів, вчителів, соціальних працівників, співробітників правоохоронних органів, підприємств, політиків і широких верств суспільства, щоб об’єднатися з метою сприяння та створення найбільш позитивного і кращого інтернету.
До святкування цього дня долучилися вчителі та вихованці нашого ліцею. Вчителями інформатики Васильєвою В.В. та Дяченко М.Ю. було проведено онлайн – заходи для здобувачів освіти та їхніх батьків з метою поглиблення знань про безпечний Інтернет.
Вчителі інформатики творчо підійшли до просвітницької роботи щодо відзначення Дня безпечного Інтернету й розробили пам’ятку для батьків, вчителів та учнів щодо правил безпечної роботи в Інтернеті й розмістили її у Вайбер групах та на сайті закладу.
Молодші школярі, учні 2-4 класів, подивилися мультфільм «Фіксики. Інтернет». Після перегляду діти відповідали на поставлені запитання, розповідали цікаві історії, пов’язані з використанням Інтернету.
Для учнів середньої ланки проводилися онлайн-уроки на тему: “Інтернет – користь чи прихована небезпека”. Головною метою яких було ознайомлення учнів з правилами поведінки в Інтернеті. Під час занять було обговорено віртуальні загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті.
Для учнів 8 – 11 класів було проведено інформаційну бесіду «Неприємності в мережі Інтернет» та онлайн-тестування на знання правил поведінки в мережі. Значну увагу було приділено ознайомленню з інформацією щодо безпечного використання сайтів для підлітків. Під наставництвом вчителів учні вдало визначали шляхи попередження негативного впливу роботи в Інтернеті.